Příprava k jednotné přijímací zkoušce na SŠ
Rozsah: dle dohody
Cena: 330 Kč/lekce (60 min) → 340 Kč/lekce
Termín: školní rok 2023/24
Pracovní dny: 13:30 – 19:00 h

Individuální pravidelné doučování – příprava žáka/žákyně 9. třídy k jednotné přijímací zkoušce z matematiky.
Kapacita je omezená, zamluvte si termín co nejdříve (výuka bude v nutnosti probíhat i online)!
Počet volných míst pro školní rok 2023/24:  PREZENČNĚ NA DOTAZ

Náplň: procvičení tematických okruhů, které mohou být obsaženy v didaktickém testu přijímací zkoušky z matematiky pro čtyřleté obory vzdělání s maturitní zkouškou (didaktický test z matematiky obsahově vychází ze vzdělávacího oboru Matematika a její aplikace v Rámcovém vzdělávacím programu pro základní vzdělávání, základní obtížnost úloh je dána Standardy pro vzdělávací obor Matematika a její aplikace):

  • číselné obory;
  • práce s proměnnou (úpravy výrazů, funkční vztahy, grafy) a neznámou (vzorce, rovnice a jejich soustavy);
  • zpracování dat předkládaných formou tabulek či schéma a informací obsažených v textech;
  • slovní úlohy a jednoduché nestandardní aplikační úlohy a problémy;
  • geometrie – geometrické objekty, konstrukce rovinných útvarů, metrické úlohy v rovině a prostoru;
  • jednotky délky, obsahu, objemu;
  • cvičné didaktické testy (včetně zápisu výsledků do záznamového archu) s následným rozborem chyb.

Lektorka: zkušená aprobovaná vyučující matematiky s dlouholetou praxí na SŠ i ZŠ
Nutné pomůcky: rýsovací a psací potřeby, školní sešit a učebnice, poznámkový blok nebo sešit

Výuková skupina: 1 osoba
Místo: Trutnov

Způsob platby:
Úhradu jednotlivých lekcí lze provést dle dohody v hotovosti na místě nebo převodem na účet na základě zaslané faktury.

Zrušit zdarma rezervovaný termín můžete nejpozději 24 hodin před začátkem lekce.
Při zrušení termínu méně než 24 hodin předem se lekce hradí, jako kdyby proběhla.

Poznámky:
Zájemce o doučování si vybere 2 možné termíny, kdy bude moci v týdnu doučování navštěvovat.
Termíny jednotlivých lekcí budou stanovovány s předstihem s ohledem na časové možnosti žáka/žákyně a lektorky tak, aby nedocházelo k jejich výpadkům.